Quote:
Ik zou beginnen met de plugin even te updaten. Je gebruikt een behoorlijk oude versie (de nieuwste op dit moment is 10.41). Er is in nieuwere versies veel verbeterd aan zowel streaming als de VST interface. Downloaden
kan hier.
Dank je, dat ga ik zeker uitproberen. Ik hoop dat de boel dan stabiel wordt. PS, ik heb een profiel opgeslagen waarmee m'n huidige Stereotool prima klinkt. Werkt die ook in de nieuwe versie?
Ik heb de set gedownload waarin iOS, Linux, macOS en Windowsversies zitten (32 en 64). Het bestand libStereoTool_64.dll heb ik in de pluginmap van mAirlist gezet, maar dan krijg ik een foutmelding. Ik heb zo snel geen andere oplossing gezien op de site. Morgen maar weer eens verder kijken. De vorige installatie dateert uit 2022 en ik heb geen idee mee hoe ik dat toen gedaan heb...
EDIT: de 32 bit variant werkt wel... Ik ben wat aan het uitproberen geweest. Het profiel dat ik gebruikte in de vorige versie werkt. Er is me wat niet duidelijk: Als ik instellingen aanpas (van veel instellingen heb ik geen idee waar die instelling voor staat...) dan blijft de preset die links boven in beeld staat gewoon staan. Dan zijn de instellingen niet meer conform dat profiel toch? Als ik een schuif op een andere waarde zet en het profiel weer selecteer, dan staat die "gewoon" op de laatst aangepaste stand en niet zoals deze stond volgens het profiel. Totdat ik beter begrijp wat er gebeurt laat ik 'm voorlopig maar even uit...