All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 5:09 pm 

Joined: Fri Jul 10, 2009 12:55 pm
Posts: 35
@ marino:

Heb je preset even kort getest hier, met heuze hiphop muziek. (was wel even zoeken)
Ik denk dat bij jou de clippers van de eerste 2 banden te laag staan, ik zou ze een stuk omhoog doen. Maar ik hou dan ook totaal niet van geclipt geluid, al helemaal niet bass geluiden. Misschien is dit wel een kwestie van smaak, maar naar mijn mening doet dit je geluid niet veel goeds.

@ hvz:

Ik heb verder tot aan vrijdagmiddag niet de tijd om even een lekkere en goeie preset te maken, al heb ik net al even snel wat ingesteld en kreeg ik al een aardige sound.
Vrijdag middag zal ik even flink aan de gang en zet ik zo spoedig mogelijk mijn nederlandstalig/piraten preset hier neer. Kun je hem misschien ook wel bij de nieuwe update 4.20 invoegen, moet je maar even zien. Ik denk wel dat dit een goed idee is aangezien stereotool vast wel gebruikt wordt, dan wel gebruikt zal worden onder de piraten.
Ik hoop dat ik vrijdagmiddag nog op tijd ben of verwacht je de definitieve 4.20 versie dan al op de site te hebben?


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 6:19 pm 

Joined: Sun Jun 28, 2009 3:39 pm
Posts: 98
@ Honda MB,

Dank je wel voor je feedback. Je hebt gelijk, clipping is een kwestie van smaak (en inderdaad eigenlijk gewoon vervorming). Het geeft soms net even dat extra 'ruwe' randje. Ik kijk uit naar jouw preset, veel plezier bij het puzzelen.


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 6:21 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11185
Honda mb,

Ik wou 'm eigenlijk vandaag of morgen gaan releasen... Maar anders kan ik altijd een versie 4.21 erachteraan gooien (of 'm stiekum later toevoegen aan 4.20... :shock: zou niet de eerste keer zijn).


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 6:50 pm 

Joined: Sun Jun 28, 2009 3:39 pm
Posts: 98
@ Honda mb,

Hoeveel clipping zie jij op meters? Bij mij raakt ie af en toe de clipper op de eerste twee banden.


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 4:08 pm 

Joined: Sun Jun 28, 2009 3:39 pm
Posts: 98
Een uurtje zitten puzzelen en hierbij twee nieuwe presets. Een HipHop preset met een beetje loudness en minder clipping en een met vooral limiting en clipping en een beetje loudness. Enjoy!


Attachments:
Marino's Smooth HipHop Loudness Bass.zip [2.02 KiB]
Downloaded 415 times
Marino's Hitting Hard Bass.zip [2.05 KiB]
Downloaded 406 times
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+01:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited