All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Test post
PostPosted: Sat Oct 10, 2009 11:01 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
Welkom in het Nederlandstalige forum!

Je kunt hier vragen stellen en antwoorden krijgen in het Nederlands. Wel wordt dit forum minder gelezen dan de Engelstalige fora, dus voor vragen waar ik geen antwoord op heb kan het langer duren voor je een antwoord krijgt.


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 7:21 pm 

Joined: Fri Jul 10, 2009 12:55 pm
Posts: 35
test 1, 2, 3,

jahoor dit forum werkt ook :)

Trouwens die beta versie 4.20 werkt echt prima hier, mooi gemaakt met bass instellingen, en de disortortion protection werkt ook super. Klinkt echt fijn nu. Hier in de buurt zit een (piraten) zender die draait met de dspx mini, maar die draai ik er qua geluid op zeer veel punten uit :) (luider, voller en ook wel iets warmer als zij)

Wel leuk om te lezen dat ik vroeg of er ook meer bass in stereotool kon, en vervolgens is op pagina 10 van mn vraag er een nieuwe versie uitgerold.

Alleen nou is er ook een vakje die ik aan kan vinken waar bij staat TWO STEPS, maar wat gebeurt er dan precies als je deze aanvinkt?

alvast bedankt!


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Mon Oct 12, 2009 10:10 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
Ja, daar is dit forum voor he :-)
Heb je nu ook beduidend meer bas?

Over die 2 steps: In theorie zou die iets beter moeten beschermen tegen distortion, zeker als je "deep bass boost" gebruikt. In de praktijk hoor ik weinig verschil, behalve als ik echt HEEL veel bas instuur (in de equalizer de laagste 2 banden op +5 of zo). Het kost wel meer CPU-power en veroorzaakt meer latency, dus normaal gesproken zou ik ze uit laten. (Of even proberen of je een verschil hoort).


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 12:31 am 

Joined: Fri Jul 10, 2009 12:55 pm
Posts: 35
ja oke, ik snap het. Heb even gekeken, maar was niet nodig dus heb hem weer uitgevinkt.

Heb hier zeker wel aardig wat meer bass in de sound zitten nu. Ook wel een lekkere diepe bass. Zeker tevreden over zo nogmaals bedankt voor de update. Wanneer zal de officiële v.4.20 op de site staan? En wat wordt er dan nog aan verbeterd ten opzichte van de beta versie?

groeten


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 12:40 am 
User avatar

Joined: Tue Mar 17, 2009 2:56 pm
Posts: 4163
Nu moet ik gebruik 'Google vertalen" :lol:

I hope it works good :mrgreen:

_________________
control point
control point2


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:03 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
Quote:
ja oke, ik snap het. Heb even gekeken, maar was niet nodig dus heb hem weer uitgevinkt.

Heb hier zeker wel aardig wat meer bass in de sound zitten nu. Ook wel een lekkere diepe bass. Zeker tevreden over zo nogmaals bedankt voor de update. Wanneer zal de officiële v.4.20 op de site staan? En wat wordt er dan nog aan verbeterd ten opzichte van de beta versie?

groeten
Heb je nog settings gewijzigd of zo, tov. de bestaande presets? Ik ben het nu aan het afronden, en bezig om nog wat presets toe te voegen. Dus als je nog een leuke hebt met meer bas, kwak 'm hier maar neer dan kijk ik of ik 'm toevoeg.

Groeten,
Hans


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 2:36 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
Honda mb, ik heb een paar presets met wat meer bas toegevoegd (max volume sliders voor de laagste 2 banden iets hoger gezet, "allow louder bass" op +1000, deep bass boost op 100%), is dit voldoende bas of wil je nog meer hebben? Zie de presets met "bass boost" in de naam...

Winamp DSP plugin: http://www.stereotool.com/download/dsp_ ... r_BETA.exe
Stand alone version: http://www.stereotool.com/download/ster ... r_BETA.exe
Command line: http://www.stereotool.com/download/ster ... d_BETA.exe
VST version: http://www.stereotool.com/download/vst_ ... l_BETA.dll


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 11:55 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
Ik heb inmiddels wel verschil gehoord als ik "2 steps" aan zet, klinkt - als bass boost aan staat - toch wel beter.

Ik zal de presets aanpassen. (Daarbij maak ik ook de bas een stukje harder om het verschil tussen de normale en de "bass boost" presets wat groter te maken).


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 1:05 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
Nieuwe presets staan nu online, zelfde link als hiervoor. Bas is nu flink harder bij de "bass boost" presets.


Top
   
 Post subject: Re: Test post
PostPosted: Tue Oct 13, 2009 2:34 pm 

Joined: Sun Jun 28, 2009 3:39 pm
Posts: 98
Hans, gaaf, een NL forum. Hierbij een preset die ik gemaakt heb voor een HipHop station. Ik maak geen gebruik van loudness en het is een smooth bass preset. Misschien vind je het wel wat. Bedankt voor al je werk om versie 4.20 zo een mooie bass te geven!


Attachments:
Marino's Smooth HipHop Bass.zip [2 KiB]
Downloaded 488 times
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited