All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue Jan 24, 2023 11:02 am 

Joined: Fri Jan 13, 2023 5:18 pm
Posts: 9
Bij ons wordt stereotool gebruikt om de FM zender aan te sturen. We gebruiken een stream naar stereotool om het audio signaal op de FM zender te krijgen. Echter als er een dipje zit in de stream of wat dan ook, dan sluit stereotool af. Waarom is dat en kan er geen watchdog funktie in komen in de Windows GUI versie ? Nu moeten we soms handmatig stereotool opstarten.


Top
   
PostPosted: Wed Feb 15, 2023 5:31 pm 

Joined: Thu Aug 11, 2022 11:49 am
Posts: 2
Wij hebben net hetzelfde probleem. We merken wel dat stereotool een paar keer de melding geeft dat de stream even was weggevallen, en dan pakt ie toch terug de stream op.
Maar na een aantal keer de stream weg te vallen, komt er een foutmelding en sluit stereotool zichzelf.


Top
   
PostPosted: Fri Feb 24, 2023 1:47 pm 

Joined: Fri Jan 13, 2023 5:18 pm
Posts: 9
Jammer dat nog niemand gereageerd heeft, maar ondertussen is het gevonden. Alles stond als CPU op 1 core, ipv 4 core. Nu lijkt het weg te zijn ! Heb het dus gevonden !


Top
   
PostPosted: Mon Feb 27, 2023 1:05 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11185
Hoi, in deze situatie is libVLC de baas over Stereo Tool ipv andersom, dus als libVLC helemaal afsluit dan is Stereo Tool ook weg, en daar is helaas weinig aan te doen :(

In veel gevallen werkt het prima, maar het hangt af van libVLC-versie, type codec, en mogelijk dus ook settings in Stereo Tool (CPU load?), Windows versie enz. Enige wat ik kan adviseren is goed testen of het stabiel is (trek vooral een paar keer de netwerkkabel eruit).


Top
   
PostPosted: Tue Mar 07, 2023 2:07 pm 

Joined: Fri Jan 13, 2023 5:18 pm
Posts: 9
Quote:
Hoi, in deze situatie is libVLC de baas over Stereo Tool ipv andersom, dus als libVLC helemaal afsluit dan is Stereo Tool ook weg, en daar is helaas weinig aan te doen :(

In veel gevallen werkt het prima, maar het hangt af van libVLC-versie, type codec, en mogelijk dus ook settings in Stereo Tool (CPU load?), Windows versie enz. Enige wat ik kan adviseren is goed testen of het stabiel is (trek vooral een paar keer de netwerkkabel eruit).
Hoi Hans,

Dank je wel voor je antwoord. Ik weet nu dus dat het aan de library van VLC ligt. We hebben het probleem niet meer gehad sinds ik erachter kwam dat alles als 1 CPU draaide ipvp een 4 Core CPU. Erg tevreden over stereotool en ondertussen al 3 licentie's gekocht ;)

Dank,

Stephan


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+01:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited