All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Mairlist Stereo tool
PostPosted: Sun Dec 08, 2019 2:13 pm 

Joined: Sun Feb 22, 2015 11:53 pm
Posts: 14
Hallo ik gebruik Mairlist met daarin Stereo tool (dsp).
Heb heel lang dll uitvoering gehad maar die werd in het Mairlist forum afgeraden (door Torben).
Maar zolang ik deze combinatie gebruik heb ik soms een geluid dat nog het best te vergelijken is met onder water , alles gaat over de zeik en Mairlist start de encoder opnieuw op.
Vanmorgen was het weer raak en ik heb taakbeheer geopend alles zag er redelijk uit 20.6% processor 193,4 Geheugen maar energieverbruik was zeer hoog (rood) en dat constant.
Na de uitzending Mairlist open laten staan (speelt niets) nog eens gekeken bleef het zelfde maar als je stereo tool uit vinkt komt de hele pc tot rust.
De pc heeft 16 gig geheugen op aanraden van een mairlist forum lid maar dat wordt bijna niet aangesproken of ik moet een instelling missen?
Stereo tool draait op de Dirty Dutch preset want zodra ik betaal opties gebruik gaat het gelijk mis.
In het verleden alle pc upgrades gedaan om het stereo tool makkelijker te maken want Mairlist vraagt bijna niets.

Wat kan ik veranderen in de instellingen om deze combie wel goed te laten draaien?

Pc AMD A10-5700 16 gb geheugen

Groeten Henk


Top
   
 Post subject: Re: Mairlist Stereo tool
PostPosted: Sun Sep 27, 2020 11:45 pm 

Joined: Sun Feb 22, 2015 11:53 pm
Posts: 14
Omdat ik altijd dacht dat het aan de pc lag 2 maand geleden een nieuwe pc gebouwd.
Intel I7 9700k met 16 gig geheugen.
Mairlist draait met dsp stertool op 6% prosessor in taakbeheer. En vorige week weer bingo kreeg allemaal apjes je stottert 😡. Stereotool draait op preset less is more waar alle betaal opties uit staan. Het is over 7 cores verdeeld de latency staat op max (want ik luister er niet naar). Vond nog een setting asume new track na... Sec nu is het nooit echt stil. Op de mairlist pagina staat al ruim 1.5 jaar om de dsp versie te gebruiken omdat de dll versie onstabiel zou zijn en de vst versie zou grote ini bestanden maken in de encoder log.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+01:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited