All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Maya 44+ Usb Probleem
PostPosted: Tue Dec 22, 2015 7:35 pm 
User avatar

Joined: Sat Dec 24, 2011 11:57 pm
Posts: 36
Location: Strijen,Holland
Goedenavond

In de afgelopen tijd van testen ben ik er achter gekomen dat mijn geluidskaart (ESI Maya 44+ USB) problemen heeft met ST. De kaart Hangs UP na het schakelen tussen diverse presets van ST
Is dit een bekend probleem?
Doe ik wat verkeerd?

De maya wordt aangestuurd door de Asio driver van de geluidskaart, Uitgang 1 en 2 zijn geactiveerd Op Asio in ST, De MME Driver zorgt voor de input, Ik Kan niet volledig Asio benutten IVM plops en glitches, Vraag me niet waarom, staat allemaal via een interne Server the draaien (Quadcore)

Driver versie 3.5 Van ESI voor de geluidskaart


Enig Idee?
Legt het aan de driver of zit het probleem bij ST?


Gr Gerrit

_________________
Music was my first love........................but not my last

Groet
Gerrie K >>> http://www.radio-vredenburg.nl <<<


Top
   
PostPosted: Wed Dec 23, 2015 3:40 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11185
Hoe weet je dat het de kaart is die ophangt? Als dat gebeurt, hoe krijg je 'm dan weer aan de gang? Werkt de "RESET SOUND CARDS" knop in Stereo Tool, of moet je Stereo Tool opnieuw opstarten, of wellicht de hele pc?

Input en output tegelijk zou normaal gesproken juist heel goed moeten werken via ASIO. Maar misschien dat USB problemen geeft. Zou je de laatste beta eens uit kunnen proberen? Ik heb net wat dingen aan de ASIO-ondersteuning gewijzigd die wel eens de gebruikte bandbreedte zou kunnen verminderen - misschien dat dat helpt.
viewtopic.php?f=14&t=7188&p=32661#p32661


Top
   
PostPosted: Sun Dec 27, 2015 11:42 am 
User avatar

Joined: Sat Dec 24, 2011 11:57 pm
Posts: 36
Location: Strijen,Holland
Quote:
Hoe weet je dat het de kaart is die ophangt? Als dat gebeurt, hoe krijg je 'm dan weer aan de gang? Werkt de "RESET SOUND CARDS" knop in Stereo Tool, of moet je Stereo Tool opnieuw opstarten, of wellicht de hele pc?

Input en output tegelijk zou normaal gesproken juist heel goed moeten werken via ASIO. Maar misschien dat USB problemen geeft. Zou je de laatste beta eens uit kunnen proberen? Ik heb net wat dingen aan de ASIO-ondersteuning gewijzigd die wel eens de gebruikte bandbreedte zou kunnen verminderen - misschien dat dat helpt.
viewtopic.php?f=14&t=7188&p=32661#p32661

Hans,St geeft een melding "souncard hangs up" reset geluidskaart daar reageer hij niet op,ik ben verplicht om de server te herstarten.
ga deze versie installeren,kijken of er verbetering in zit,je hoort nog van mij

_________________
Music was my first love........................but not my last

Groet
Gerrie K >>> http://www.radio-vredenburg.nl <<<


Top
   
PostPosted: Mon Dec 28, 2015 3:18 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11185
De server herstarten, dat betekent dat Stereo Tool opnieuw starten niet helpt? In dat geval is het een driver-probleem. Heb je de laatste driver van de Juli@ erop staan?


Top
   
PostPosted: Sat May 19, 2018 3:36 pm 

Joined: Sat May 19, 2018 3:14 pm
Posts: 11
Na installatie van de Asio drivers idd problemen met deze kaart op windows 7
Met de standaard windows driver werkt hij goed, alleen heb je dan maar 1x (stereo) input en 1 x (stereo) output ipv van 2 x van beide.

Groet,

Arkadas


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+01:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited