All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: vst plug in
PostPosted: Sun Jun 26, 2016 2:23 pm 

Joined: Sun Feb 22, 2015 11:53 pm
Posts: 14
Hallo

Vorige week een registratie code gekocht ,om de vst te gebruiken want ik geloof hoe minder schakels hoe beter.
Dus alles van winamp er af en de vst plugin in Mairlist gedaan.
Zelfde preset weer geladen en bij de dsp versie was het iedere keer als de pc opstartte kreeg ik een pop up scherm dat stereo tool draaide met de ingestelde preset.
Bij de vst versie gebeurd dat niet ,hoeft ook niet als het goed staat staat het goed maar als ik kijk (daarvoor moet ik in het mairlist menu naar de vst zie ik elke keer de naam van de preset niet staan.
dus de vraag is slaat de vst de preset niet op en moet ik elke keer als ik begin eerst de vst openen en de juiste preset laden en alle niet betaalde opties uit zetten? of houd hij de zelfde preset maar staat de naam niet meer ingevuld?

Gr Henk


Top
   
 Post subject: Re: vst plug in
PostPosted: Sun Jun 26, 2016 11:48 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
De naam van de setting wordt niet opgeslagen dus die ga je niet zien. Maar, kun je het niet horen, of naar een bepaalde setting kijken? Het opslaan en laden van presets moet mAirlist doen in geval van de VST plugin.


Top
   
 Post subject: Re: vst plug in
PostPosted: Mon Jun 27, 2016 10:50 am 

Joined: Sun Feb 22, 2015 11:53 pm
Posts: 14
Ja ik hoor wel dat er processing op zit, maar ik ben niet zo'n pro dat ik gelijk hoor dat het de juiste is, en als ik geen naam zie ga ik er van uit dat de preset niet geladen is :D vandaar de vraag.
Wat ik wel hoor na een paar dagen prutsen is dat de vst veel schoner klinkt als de dsp


Top
   
 Post subject: Re: vst plug in
PostPosted: Mon Jun 27, 2016 12:13 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11211
Dat zou niet moeten... Ze zouden volledig identiek moeten zijn. Maar, waarin draaide je de DSP? De volumeregeling van Winamp, als 'ie niet op 100% staat, klinkt heel vies.


Top
   
 Post subject: Re: vst plug in
PostPosted: Mon Jun 27, 2016 9:06 pm 

Joined: Sun Feb 22, 2015 11:53 pm
Posts: 14
De dsp draaide ook als plugin in mairlist dus ik had winamp op de pc gezet en daar eigenlijk nooit meer naar gekeken.
De dsp via het plugin van Mairlist in de encoder tabje soundprocessie, daar zit hij nu weer maar dan als vst plugin.
Switch een beetje tussen jou analoog unveil en 7 wonders vooral die laatste heeft veel meer laag als met de dsp.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+02:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited