All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: Thu Apr 26, 2012 9:40 pm 

Joined: Mon Apr 23, 2012 7:11 pm
Posts: 4
heren,

Heb het nu eindelijk een beetje na mijn smaak met stereo tool, werkt echt super! klinkt beter als bbp en dergelijke
Alleen nu heb ik nog 1 ding dat ik niet echt recht kan krijgen en dat is dat als platen van gain verschillen dus overgang cd platenspeler computer etc
niet goed geleveld worden wel kwa uitgangs signaal maar het signaal is minder luid als de insturing verschild

is hier nog een loudness agc voor of dergelijke

hoop dat jullie mij een beetje begrijpen :roll:

bvd
mvg Jesse, Dunsborg fm


Top
   
PostPosted: Fri Apr 27, 2012 2:36 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11185
Hierop hebben 2 dingen invloed:
- Pre Amp. Als die te laag staat, dan kunnen zachte opnamen niet voldoende versterkt worden.
- De AGC settings. Up en Down speed moeten 'in balans' zijn om een constant volume te bereiken.

Gebruik je op dit moment een bestaande preset (evt. ge-edit) of iets zelf gemaakts?


Top
   
PostPosted: Tue May 01, 2012 4:06 pm 

Joined: Mon Apr 23, 2012 7:11 pm
Posts: 4
Hallo Hans,

pre-amp staat op 30 uit mijn hoofd ben niet nu niet in de studio

en de agc is overgenomen uit een preset nl 800 en 999 zo staat die bij bijna elke preset

preset is zelf gemaakt maar gebaseerd op andere presets zoals ik al aan gaf bijv de agc

ik zorg altijd dat de agc ongeveer in het midden zit

hoop dat je me nog verder kan helpen

mvg Jesse


Top
   
PostPosted: Fri May 11, 2012 2:24 pm 
User avatar

Joined: Thu Mar 15, 2012 11:05 pm
Posts: 1
Location: Achterhoek
Jesse,

Heb 'm hier nu aan de gang, klinkt top met vinyl en diverse andere geluids bronnen!

Dit is wel even andere koek dan breekieway, wie zegt dat bbp loep zuiver is moet nog maar eens een paar keer goed luisteren :D

Mooie dikke open heldere sound, heb er hier een 2 bands agc van CRL voor staan dus staat als een huis!

Kwa voice klinkt dit een stuk professioneler en er lijkt niet zoveel van de voice processing ingeslikt te worden.

Je moet hem even door hebben, als je de weg een beetje weet kom je echt een heel eind ;)

Suc6 met de hobby :ugeek:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+01:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited