All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: Wed Jun 14, 2017 6:44 pm 
User avatar

Joined: Tue Aug 26, 2014 4:52 pm
Posts: 109
Location: Nijmegen
Quote:
Quote:
Beste Berry, die presets waar je telkens om vraagt kan ik niet voor je regelen.

Ik ben zelf wel bezig met een soort van Orban sound(niet de bass) met 2bands agc en agc matrix 5bands comp/limit.

Als je een opname zou kunnen maken van unveil? Kan ik wel luisteren of ik iets vreemds hoor.
Beste Daniel, sorry: met de eerste vraag bedoel ik: als ik versie 8.40 wil gebruiken, dan heb ik geen licentie voor de extra opties die ik in Stereo Tool 8.00 wel heb (m'n license key wordt niet geaccepteerd in versie 8.40. Hoe kan ik dan toch gebruikmaken van dezelfde opties als in Stereo Tool 8.00?
Je hebt toch een key van Hans gekregen na je betaling? Eigenlijk zou je niet telkens opnieuw je key hoeven in te voeren mits je niet de (.ini) in C:\Users\win 7 hebt verwijderd. En er is na 8.00 niets bijgekomen wat je moet betalen of praten we hier over een crack versie?


Top
   
PostPosted: Wed Jun 14, 2017 7:45 pm 

Joined: Tue May 09, 2017 3:19 pm
Posts: 22
Quote:
Quote:
Quote:
Beste Berry, die presets waar je telkens om vraagt kan ik niet voor je regelen.

Ik ben zelf wel bezig met een soort van Orban sound(niet de bass) met 2bands agc en agc matrix 5bands comp/limit.

Als je een opname zou kunnen maken van unveil? Kan ik wel luisteren of ik iets vreemds hoor.
Beste Daniel, sorry: met de eerste vraag bedoel ik: als ik versie 8.40 wil gebruiken, dan heb ik geen licentie voor de extra opties die ik in Stereo Tool 8.00 wel heb (m'n license key wordt niet geaccepteerd in versie 8.40. Hoe kan ik dan toch gebruikmaken van dezelfde opties als in Stereo Tool 8.00?
Je hebt toch een key van Hans gekregen na je betaling? Eigenlijk zou je niet telkens opnieuw je key hoeven in te voeren mits je niet de (.ini) in C:\Users\win 7 hebt verwijderd. En er is na 8.00 niets bijgekomen wat je moet betalen of praten we hier over een crack versie?
Hi, nee. Ik heb wel zitten goochelen met alle bestanden want ja... je moet wat. Ccleaner had ook te veel opgeschoond, maar ik heb een ini-bestand in mapje gebruikers en dan onder m'n eigen naam. Dat gaat dan niet goed zeker?


Top
   
PostPosted: Wed Jun 14, 2017 10:31 pm 
User avatar

Joined: Tue Aug 26, 2014 4:52 pm
Posts: 109
Location: Nijmegen
Dat is ook de locatie die ik bedoel.
Maar heb je een betaalde key van Hans?


Top
   
PostPosted: Thu Jun 15, 2017 1:37 pm 

Joined: Tue May 09, 2017 3:19 pm
Posts: 22
Quote:
Dat is ook de locatie die ik bedoel.
Maar heb je een betaalde key van Hans?
Jep, maar staat in dat ini-bestand alleen een license key of nog heel veel meer? Wat hoort erin te staan bedoel ik.


Top
   
PostPosted: Thu Jun 15, 2017 4:25 pm 
User avatar

Joined: Tue Aug 26, 2014 4:52 pm
Posts: 109
Location: Nijmegen
Quote:
Quote:
Dat is ook de locatie die ik bedoel.
Maar heb je een betaalde key van Hans?
Jep, maar staat in dat ini-bestand alleen een license key of nog heel veel meer? Wat hoort erin te staan bedoel ik.
In het ini file zou ik niets doen als je niet weet wat je doet.

Ga in ST naar Configuration vervolgens naar License daar staat precies welke opties je kunt gebruiken voor jou licentie.

Anders moet je je key kopiëren en plakken(paste) in hetzelfde menu license vervolgens klik je op confirm en klaar! Vergeet niet de < and >

Mocht dit ook niet werken dan stuur maar pb naar Hans misschien is er dan iets niet goed met je key maar dat lijkt me erg sterk omdat het wel op 8.00 werkte.


Top
   
PostPosted: Thu Jun 15, 2017 9:06 pm 

Joined: Tue May 09, 2017 3:19 pm
Posts: 22
Quote:
Quote:
Quote:
Dat is ook de locatie die ik bedoel.
Maar heb je een betaalde key van Hans?
Jep, maar staat in dat ini-bestand alleen een license key of nog heel veel meer? Wat hoort erin te staan bedoel ik.
In het ini file zou ik niets doen als je niet weet wat je doet.

Ga in ST naar Configuration vervolgens naar License daar staat precies welke opties je kunt gebruiken voor jou licentie.

Anders moet je je key kopiëren en plakken(paste) in hetzelfde menu license vervolgens klik je op confirm en klaar! Vergeet niet de < and >

Mocht dit ook niet werken dan stuur maar pb naar Hans misschien is er dan iets niet goed met je key maar dat lijkt me erg sterk omdat het wel op 8.00 werkte.
Okido! Doe ik. Dank voor je hulp. Ik mis wel veel presets die in de buurt komen van het huidige geluid van de regionale en commerciële zenders. Er is nog een hoop werk aan de winkel;)


Top
   
PostPosted: Fri Jun 16, 2017 12:02 pm 
User avatar

Joined: Tue Aug 26, 2014 4:52 pm
Posts: 109
Location: Nijmegen
Tja... De meeste FM zenders in NL gebruiken Orban en ik vind persoonlijk 3FM en Radio 10 het beste geluid hebben op FM.

Je zei eerder dat je de preset Sublime 2 van Jeroen Platenkamp gebruikt ik denk dat die het dichtste in de buurt komt van wat jij zoekt 1 nadeel van die preset is dat Jeroen zijn presets maakt met Latency op 1024 waardoor je vind ik kwaliteit inlevert. Je kunt de latency wel op 4096 zetten maar dat gaat weer ten kosten van je geluid (iets met steilte filters geloof ik) met name in het laag en stereo verbreding.

Waar gebruik je St voor? Heb je een FM zender, webradio of voor thuisgebruik?


Top
   
PostPosted: Fri Jun 16, 2017 2:01 pm 

Joined: Tue May 09, 2017 3:19 pm
Posts: 22
Quote:
Tja... De meeste FM zenders in NL gebruiken Orban en ik vind persoonlijk 3FM en Radio 10 het beste geluid hebben op FM.

Je zei eerder dat je de preset Sublime 2 van Jeroen Platenkamp gebruikt ik denk dat die het dichtste in de buurt komt van wat jij zoekt 1 nadeel van die preset is dat Jeroen zijn presets maakt met Latency op 1024 waardoor je vind ik kwaliteit inlevert. Je kunt de latency wel op 4096 zetten maar dat gaat weer ten kosten van je geluid (iets met steilte filters geloof ik) met name in het laag en stereo verbreding.

Waar gebruik je St voor? Heb je een FM zender, webradio of voor thuisgebruik?
Ja, en Stads Radio Rotterdam vroeger... klonk erg vet:) Q-music via digitale tv klinkt ook lekker (heel anders dan de FM-versie).
Sublime 2 is op zich wel oke, maar soms écht te druk en bij sommige tracks best lelijk. Moeten bij zijn presets de singleband en simple clipper aanstaan? Als ik Jeroen z'n latency op 4096 zet, slaat m'n laptop op hol... Ik gebruik het nu nog voor thuisgebruik maar ben van plan om binnenkort webradio te beginnen. Ik ben dus alvast wat voorbereidingen aan 't treffen op het gebied van geluidsprocessing...!

Groet!


Top
   
PostPosted: Mon Jun 26, 2017 10:13 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11185
License keys werken op alle versies sinds 3.50, dus als 'ie het in 8.40 niet meer doet is er iets mis. Stuur me je key even in een PM dan check ik 'm hier.

Qua sound: Als je Unveil al overstuurd vindt klinken en de Nederlandse FM zenders niet, dan is er echt iets goed mis. Want de FM-versie van Unveil hoort veel minder geclipped te klinken dan in ieder geval alle grote Nederlandse zenders, en de web-versie ervan clipt nog veel minder. Daarnaast, nogmaals, als ik naar FM-stations luister die met Stereo Tool draaien hebben ze vaak juist veel meer stereo dan de grote landelijke stations, dus ook daar klopt iets niet.


Top
   
PostPosted: Fri Jun 30, 2017 1:21 pm 

Joined: Tue May 09, 2017 3:19 pm
Posts: 22
Quote:
License keys werken op alle versies sinds 3.50, dus als 'ie het in 8.40 niet meer doet is er iets mis. Stuur me je key even in een PM dan check ik 'm hier.

Qua sound: Als je Unveil al overstuurd vindt klinken en de Nederlandse FM zenders niet, dan is er echt iets goed mis. Want de FM-versie van Unveil hoort veel minder geclipped te klinken dan in ieder geval alle grote Nederlandse zenders, en de web-versie ervan clipt nog veel minder. Daarnaast, nogmaals, als ik naar FM-stations luister die met Stereo Tool draaien hebben ze vaak juist veel meer stereo dan de grote landelijke stations, dus ook daar klopt iets niet.
Hmm.. anders moet ik de boel even opnieuw installeren. Ik laat het je weten. Welke versie van Unveil is goed? Ik zoek eigenlijk de laatste versie (met Multiband 2 evt.). Ik had ergens gelezen dat de 'drive' bij Unveil Multiband 1 op -3 dB gezet moet worden? Misschien gebruik ik dus niet de juiste preset/settings.

Groet!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+01:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited