All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Bug ?
PostPosted: Sun Feb 05, 2017 4:18 pm 

Joined: Sun Feb 05, 2017 4:10 pm
Posts: 8
Ik heb een geldige licentie van stereo tool (ook de laatste bevat deze bug) en het gaat om de 64 bit (ook 32 bit) console versie van linux. Deze geeft mijn registered aan en geeft toch om de zoveel tijd een piep in het bestand. Daardoor is de software totaal onbruikbaar voor mij. Ik zou graag de software willen hebben zonder dat daar piepjes in komen. Daar heb ik het ook voor gekocht en een licentie afgenomen. Kan dat gecorriceerd worden ? Ik heb de software erg snel nodig, dus het zou mooi zijn als het gewoon gaat werken zoals beloofd is.

Stephan Verrips


Top
   
 Post subject: Re: Bug ?
PostPosted: Tue Feb 07, 2017 10:23 am 
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Mar 17, 2008 1:40 am
Posts: 11185
Hoi Stephan,

Zo te zien heb je een Basic license? Die bevat niet de Declipper of Delossifier, dus die moet je uitzetten. Dat zijn de enige twee filters die piepjes toevoegen.


Top
   
 Post subject: Re: Bug ?
PostPosted: Sat Feb 11, 2017 4:15 pm 

Joined: Sun Feb 05, 2017 4:10 pm
Posts: 8
Quote:
Hoi Stephan,

Zo te zien heb je een Basic license? Die bevat niet de Declipper of Delossifier, dus die moet je uitzetten. Dat zijn de enige twee filters die piepjes toevoegen.
Ok, dat wist ik niet. Ik heb stereo tool ooit gekocht om het geluid (meestal een spraak interview op lokatie) op gelijke niveau te krijgen. Sommige passages zijn dan te zacht en sommige te hard. Door hem door stereo tool te halen is alles even hard. Ik heb even gekeken en heb inderdaad de basic versie gekocht. Wat ik nodig heb, heb ik daar een duurdere versie voor nodig ? Want dan moet ik die uiteindelijk hebben en even sparen.


Top
   
 Post subject: Re: Bug ?
PostPosted: Mon Feb 13, 2017 12:59 pm 
User avatar

Joined: Tue Sep 15, 2015 12:22 pm
Posts: 362
De basic-versie is in principe voldoende voor wat je wil doen. Maar het ligt ook aan de kwaliteit van de opnamen. Als daar clipping in zit (bijvoorbeeld door een incorrect ingestelde gain op de recorder) dan kan je het geluid fors verbeteren door de declipper in te schakelen. Daar heb je wel een uitgebreidere licentie voor nodig.

_________________
Imaging producer & Stereo Tool audio processing consultant


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+01:00


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited